V okviru projekta Javni razpis za vzpostavitev ali nadgradnjo elektronskega poslovanja v MSP v obdobju 2017-2018 »E-poslovanje 2017-2018« smo se odločili za sistemski pristop h realizaciji razpisa in na podlagi izvedene študije digitalnega nastopa na tujih trgih izdelali strategijo trženja podjetja Kopit.
Odločili smo se za celovito prenovo celostne grafične podobe in tako v sodelovanju s strokovnjaki prišli do novega prepoznavnega znaka ter slogana podjetja.
Kreativno izhodišče logotipa je bila ohranitev obstoječih prepoznavnih barv rdeče in sive, ter nadgradnja v smeri usklajenosti z sprejetim sloganom »Precizne obdelave kovin«. Poleg rdeče/sive barvne kombinacije je razlikovalni element postala črka »O«, oziroma krog kot prispodoba cevi, z vrezano tanko linijo. Kombinacija navedenih elementov simbolizira preciznost, natančnost ter osredotočenost.
Cilj prijave na javni razpis je bil izboljšati možnosti podjetja pri širitvi poslovanja na tujih trgih in tako povečati našo mednarodno prepoznavnost ter konkurenčnost.